zondag 21 oktober 2012

Sorry, sorry, sorry!

Lieve bezoekers,
Sorry dat ik zo lang helemaal niks op de site heb geplaatst! Ik zat even niet zo lekker in mijn vel en heb het veel te druk met school en andere omstandigheden. Ik heb een verzorgpony en ben bijna elke dag op de manege te vinden!

Vandaar dat ik een columniste zoek. Iemand die 2 keer in de week een artikel/ review/ tag enz. plaats. Je stuurt de blogpost van te voren naar: AmberDeJongh@hotmail.com, zodat ik hem vervolgens online kan zetten. Heb je interesse? Vul dan dit lijstje in en plaats hem bij de comments. Degene die het is geworden krijgt een mail.

Naam:
Leeftijd:
Heb je zelf een eigen blog? Welke?:
Welke dagen zou je voor mij willen schrijven?:
Email:
Waarom wil jij columniste worden voor mijn blog?

Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten