maandag 24 september 2012

Nagellak Catrice: Dirty Berry, Put Lavender On Agenda

Eergisteren ging ik even langs bij de Kruidvat. Bij de nagellakschappen zag ik twee hele mooie paarse lakjes van Catrice staan. Catrice is mijn favorite merk, als het om nagellak gaat. Dus die nam ik mee. De lakjes kostte per stuk €2,69. Ze zijn in prijs verhoogt. Eerst waren ze namelijk €2,49. Opzich is het niet zo'n heel groot verschil, maar toch.


420 Dirty Berry
Het eerste lakje dat ik kocht was Dirty Berry een heel mooi donkerpaars lakje met zilveren glitters erin. Hij dekt perfect in twee laagjes. Het lakt ook erg fijn door het wat dikkere kwastje. De naam vind ik ook erg leuk!



770 Put Lavender On Agenda

Dan het tweede lakje wat ik zag: Put Lavender On Agenda. Over deze naam ben ik iets minder te spreken. Maar het lakje zelf is wel erg mooi. Hij is lavendel paars. Bij deze hoefde ik, maar een laagje aan te brengen. Voor de zekerheid heb ik er toch, maar twee gedaan. Opzich hoeft dat niet.

Allebei de lakjes drogen snel en zijn gemakkelijk aan te brengen. Ik ben weer heel erg tevreden over de lakjes van Catrice. Meestal ben ik altijd wel tevreden, maar ik hoor ook wel eens negatieve reacties. De lakjes zijn te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.

Wat vind jij van de lakjes van Catrice? Laat het me weten in de Comments.
Liefs,
Amber


6 opmerkingen:

  1. JEETJE. Dirty Berry, aaaah. Ik had mezelf gisteren al verwend op nieuwe dingentjes, nu krijg ik de neiging het weer te doen.
    DIE IS GEWELDIG. <3______<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kleuren!
    Liefs, maruschka
    Womanexclusive.nl

    BeantwoordenVerwijderen