vrijdag 28 september 2012

Spam je blog!

Vandaag heb ik een kort artikeltje waarin je, je blog mag spammen. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat je het elke dag doet. Maar vandaag mag het! Dus heb je een leuke ( beauty ) blog. Ken je iemand die een super blog heeft. Laat het me weten bij de comments! 

                             Spam je blog!!

Dan even een ander onderwerp. Ik ben jullie supeeeer dankbaar voor al de comments die jullie hebben achtergelaten. Het zijn er nog niet super veel. Maar toch! Eergisteren keek ik even een kijkje op de site of dat alles er goed uit zag. En opeens zag ik daar gewoon 5 comments staan op mijn artikelen. Ik was zoo blij!   Net zo blij als een klein kind in een snoepwinkel! Ik wou natuurlijk op al die comments reageren, maar ik wil graag nog zo'n fotootje. Ik ben op dit moment een beetje aan het uitzoeken hoe dat allen maal werkt. Als iemand nog tips heeft laat het me dan even weten!

♥♥

Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten