woensdag 26 september 2012

Wat heb je liever? Tag

Vandaag heb ik een tag voor jullie. De wat heb je liever tag. In deze tag ga ik verschillende vragen beantwoorden over wat ik liever heb. Dit of dat. We gaan beginnen, dus lees lekker mee!:

1. Geen wenkbrauwen of een duidlijk zichtbare, zwarte snor?
Simpel, ik zou gaan voor geen wenkbrauwen. Welke vrouw wil er nou een snor??

2. Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels
mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?

Ik zou gaan voor zwakke ongezonde nagels die je mag lakken. Ik hou van mijn nagels lakken, dat is mijn hobby. Dus dan maar met ongezonde nagels!

3. Lang haar tot je voeten of gemilimeterd haar?
Uhhmm... Ik zou gaan voor de tweede optie. Zulk lang haar hebben lijkt me ook zo irritant.

4. Voor eeuwig met een smokey eye look rondlopen of voor eeuwig geen oogmakeup meer gebruiken?
Lastig! Ik denk dat ik toch voor nooit meer oogmakeup gebruiken ga. Levenslang elke dag met een smokey eye look rondlopen lijkt mij ook een beetje raar.

5. Hele erge rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Sooo easy. Natuurlijk ga ik voor rode wangen. Ik hou wel van wat kleur in je gezicht.

6. Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken dat op dieren getest is?
OMG.. Deze vraag is zo moeilijk! Ik ben echt een dierenliefhebber, dus ik denk dat ik ga voor nooit meer cosmetica gebruiken...

7. Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
Optie nummer 1. Later als ik wat ouder ben laat ik ze wel bleken.

8. Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken
als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn.

Ik zou gewoon naar school gaan. Kan mij het wat schelen wat anderen van mij denken!
Nobody is perfect. toch??


9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus gewoon wachten tot je nagellak afbladdert
of het er afkrabben) of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen?

Wachten tot het er af bladdert. Ik ben te lui om ieder dag m'n nagellak er af te halen ;-)

10. Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel
ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt (waar je wel de hele dag
aan zou kunnen snuiven) maar verder niet zo veel doet voor je huid?

Een bodylotion die super lekker ruikt en niet zoveel voor je huid doet. Ik haat het namelijk als ik stink.

11. Je haar in een kinky kleur verven (denk als fel roze, groen) of grijs?
Moeilijk.. Waarschijnlijk zou ik gaan voor grijs. Ik ben er geen fan van. Maar ik vind roze en groen haar al helemaal lelijk.

12. Je gezicht nooit meer scrubben of alleen nog maar je gezicht mogen scrubben met echte
suiker/zout korrels?
Je gezicht nooit meer scrubben. Ik scrub mijn gezicht toch niet zo vaak. Dus ik denk dat ik het niet zal gaan missen. Mijn lichaam daarintegen scrub ik een paar keer per week.


13. Een vreselijk hoerige lipliner om je mond, of uitgelopen panda ogen?Ik vind het allebei VRE-SE-LIJK. Sorry, hier kan ik echt niet uit kiezen...

14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora, enz) of nooit meer bij
de drogist?
Zoiezo optie een. Meestal koop ik mijn makeup bij de drogistereijen. Dat is meestal ook goedkoper en ik vind de makeup mooier/fijner.


15. De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (alleen geen makeup dus, verzorging
mag wel!) of je hele stash inleveren (dus ook verzorgings) maar daarna direct voor 250 euro
alvast wat nieuwe dingen kopen?
De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen. Ik ben blij hoe mijn makeup stash er nu uit ziet. En dan kan ik die 1,5 jaar mooi gebruiken om te sparen.


Nou, dit waren alle vragen allweer. Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden. En natuurlijk mag je deze tag gewoon overnemen. Dat heb ik zelf namelijk ook gedaan!

Wat vond jij van zo'n tag? Wil je er vaker een zien. Of hoeft dat niet perse van jou?

Liefs,
Amber







1 opmerking:

  1. Geen wenkbrauwen! So true, wie zit er op een snor te wachten? Ja, alleen een opplaksnor, anders niet hoor! De komende 1,5 jaar geen make-up kopen, true story. Damn, alles inleveren? Oh my gud. neva. Vaker een tag, leuk om te lezen en het is persoonlijk. :)

    BeantwoordenVerwijderen