zondag 30 september 2012

Wuta Kamille Handcrème ♥

Vandaag heb ik een review over de Wuta Kamille Handcrème  De handcrème zit in een klein blikje. Hij bevat 20 ml. Hij ruikt een beetje naar vaseline, de structuur lijkt er ook op. Hij is alleen minder vettig. De geur blijft redelijk goed hangen.

Ik gebruik hem niet alleen voor mijn handen. Maar ook voor droge plekjes. En als het echt nodig is kan je het zelfs als lippen balsem gebruiken. Doordat hij niet zo groot is kan je hem makkelijk meenemen in je tas. Ook heb je maar een heel klein beetje nodig om je handen er helemaal mee in te smeren. Na dat je dit hebt gedaan voelen je handen meteen zacht en verzorgend.
 Dit blikje is te koop bij de Tuinen, Kruidvat en de Etos voor € 0,99.

Heb jij een obsessie voor handcrème's? Ik well! Laat het me weten bij de comments. 

Liefs,
Amber


Geen opmerkingen:

Een reactie posten