zaterdag 22 september 2012

Waarom heb ik mijn blog AnyMoreToday genoemd?

De naam van mijn blog vond ik echt heel moeilijk om te bedenken. Ik heb er zeker een dikke week over nagedacht. Ik wou namelijk geen naam zoals: AmberLoveBeauty. Want dat zegt niks over mij. Ja, ik hou van beauty, maar dat is denk ik ook logisch als je een beautyblog begint ;-). Ik wou echt een naam die bij mij paste of iets voor me betekende.

AnyMoreToday betekent eigenlijk nog meer vandaag. En dat betekent voor mij dat je alles uit je leven moet halen wat erin zit. Want je leven is zo weer voorbij. Als jij bijvoorbeeld de kans krijgt om een wereldreis te maken en je vindt dat ook heel gaaf. Ga er dan voor. En zeg niet van: Ja, maar ik heb hier ook al een goed leventje. Zoals ik net ook al zij. Haal alles eruit wat erin zit. Later als je oud en bejaard bent kan je altijd nog in Nederland een fijn, rustig leventje leiden! ♥♥

Natuurlijk betekent het voor iedereen iets anders. Dus je hoeft het er ook zeker niet mee eens te zijn. Maar zo bekijk ik het. En ik heb dit artikel geschreven, omdat ik dacht dat jullie daar wel benieuwd naar waren!

Wat vond je van dit artikel. En wat betekent AnyMoreToday voor jou?

Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten